lørdag den 9. februar 2013

Pastel, plastik, nyt og gammelt :)

I dag skulle jeg lige et smut forbi Marie Lahn i torvegade, inden jeg tog ud i huset.

Jeg skulle bytte en fødselsdagsgave fra min kæreste, og heldigvis fandt jeg noget andet i stedet - en lækker vamset trøje fra Stine Goya :)

Jeg var også lige et smut forbi Incado - er jeg den eneste som er helt vild med plastik ting?? Min kæreste hader det desværre.. Men mon ikke jeg får lidt listet ind i indretningen alligevel ;)

Jeg fandt også nogle lækre ting i gammelt stil, i flotte pastel farver, hvor jeg dog glæder mig til jeg kan shoppe den slags ting!!

Så vil jeg også lige vise jer nogle gamle ting fra huset, som jeg vil implementerer i indretningen når vi engang kan flytte ind - enjoy :)















Ingen kommentarer:

Send en kommentar