lørdag den 9. februar 2013

Badeværelsets historie

Vi stod overfor nogle store forhindringer, da vi skulle lave badeværelse i vores hus.

Badeværelset bestod af en bruser, der var sat ind i en kvist, og af et toilet gemt ind under en trappe. Altså var der ikke noget decideret badeværelse.

Vi ville gerne have både gæstetoilet i stue etagen, også badeværelse på 1 salen.
Badeværelset ovenpå, har vi lavet helt fra grunden. Vi forstærkede etage adskillelsen med 4 store I jern, da vi ville have støbt gulv med gulv varme.

Væggene er nu også kommet op, og det er snart tid til at finde ud af den endelige finish, såsom fliser osv...
Skab og vask er købt, og selvom jeg normalt ikke er til det minimalistiske, så blev det hvid højglans grebsfrie skuffer, og en nedsunket vask, i en lysegrå bordplade. Jeg gik efter noget praktisk og tidsløst.
Fliser e synes jeg er rigtig svære at vælge!! Jeg er meget til et lidt specielt gulv, men samtidig er jeg også til store beton agtige fliser... Ih hvor er det svært at vælge:)

Her kommer billede af vores gamle bruser, samt lidt inspirations billeder som jeg tror det hele bliver en blanding af..













2 kommentarer:

  1. Hvor er det godt, at du har fået oprettet dig en blog :D For jeg kan virkelig nikke genkendende til alle dine overvejelser, men jeg tror dog, at vi fik godt styr på badeværelset-valget i dag :)

    SvarSlet
  2. Har i valgt badeværelse i dag da?:)
    Hvad endte i med??

    SvarSlet