mandag den 11. februar 2013

Kur...

At gøre kur til nogen. At være på kurophold. At være på kur...

Jeg ved godt, hvilken jeg ville vælge først, og hvilken jeg ville vælge sidst!!
De sidste 7 år, har der langsomt sneget sig 10 kg for meget på, så jeg lavede et nytårsfortsæt om, at år 2013 skulle dett være! - jeg vil ned på min drømmevægt igen :)

Jeg har derfor skåret gevaldigt ned på sukker, mel, korn og ris. Udover dette er jeg nu meldt ind i fitnessdk, hvor jeg bestræber mig på, at komme ned 3 gange i ugen.
Og det virker faktisk!!!

Udover at spise meget lækrere mad, end jeg gjorde før, ja så er der sørme også røget 3 kg på vægten!!! Jubii :)
Det skal belønnes med en shoppetur, når jeg har tabt det sidste!

Har i nogle gode ideer til sund mad??:)

Herunder et udpluk af sund mad, uden mel, sukker, ris og korn.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar