fredag den 8. februar 2013

Kan ikke sove...

Hvad gør man lige, når kæresten snorker som et damptog ved siden af en, men man bare ikke selv kan sove?

Jeg skal jo være frisk til i morgen, da den som altid, står på hus projekt. Alt vores tid går ude i huset, men vi tror nu nok det Lan betale sig i sidste ende :)

Jeg smider lige lidt billeder op her, som viser hvor langt vi efterhånden er kommet... Forsøger at begrænse mig, for har nok cirka 20.000 billeder af projektet ;)

Huset er med kælder, stue, 1. Sal også laver vi hems også. ALT er lavet om, og der er nærmest intet som står som da vi købte det :) jeg tror vi får omkring 260 m2 alt i alt.

























4 kommentarer:

  1. Det ser virkelig spændende ud med huset :) hvornår regner I med at være færdige?

    SvarSlet
  2. Jeg tror at vi kan flytte ind om 4 mdr, også lave det sidste mens vi bor i det :)
    Da vi købte det, troede vi, at vi var færdige august 2012, der blev vi klogere ;)
    Det griber jo om sig det renovering..

    SvarSlet
  3. Ja, men det er selvfølgelig også et stort hus. Jeg håber på, at vores ikke tager så lang tid, for vi har nemlig boet der siden dag 1, så det er lidt hårdt til tider..

    SvarSlet
  4. Pyh det forstår jeg godt da!
    Jeg ville slet ikke kunne overskue at bo i en byggeplads... :/

    SvarSlet