torsdag den 7. februar 2013

Det er nu det sker :)

Jeg har et stykke tid gået og fiflet med tanken om, at starte min egen blog og det er altså nu det sker :)

Mit navn er Mette, jeg er 26 år gammel, og bor i Esbjerg.
Jeg er uddannet pædagog.



Jeg bor sammen med min dejlige kæreste Søren. Sammen har vi købt et gammelt hus fra 1928, som vi siden d. 16/12 2011 har brugt alt vores fritid på at renoverer - og vi er stadig ikke færdige, det er et længerevarende projekt for os gør det selv folk ;)




Ellers interesserer jeg mig meget for indretning - jeg elsker at mixe det gamle, det skæve, det moderne og det mærkelige. Jo mere personligt jo bedre - hvilket jeg håber vores hjem engang kommer til at udstråle, når det engang står færdigt.

Jeg interesserer mig også meget for mad, og er netop begyndt at spise efter LCHF princippet - det er super fedt, og kan virkelig mærke forskel på min krop og energi niveau :)

Jeg håber du vil nyde at læse min blog - den kommer meget til at bestå af indretning, renovering, mad og hverdagens trommerum :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar