torsdag den 14. februar 2013

Indretning

Vi mangler stadig en del møbler til huset, når vi engang kan flytte ind.
Men heldigvis fandt vi et, synes vi, super fedt spisebord på Lauritz.com :)

Det første bord der var til salg endte på 7000 kr, hvor vi sprang fra på auktionen.
Næste uge var endnu et bord til salg, og vi endte med kun at betale 4000 - fedt fedt fedt!!!

Bordet er 250 langt, og er rigtig rustikt, ligesom vi kan lide det:)
Jeg tænker, at hvis jeg vinder i lotto, så vil jeg gerne købe stole fra Charles eames til. Jeg elsker mixet af plastik og træ.

Har i nogle ideer til nogle fede spisebordsstole, som måske ikke lige koster 2700 stykket??











7 kommentarer:

  1. Det er også lige et bord efter min smag :) Desværre er min kæreste lidt mere ordinær, så jeg ville ikke kunne få ham med på noget lignende :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor træls! Kan du ikke overbevise ham??:)
      Hvad gør i med spisestole?

      Slet
    2. Jeg tror bare jeg skal købe noget uden hans indblanding - og så accepterer han det forhåbenligt med tiden ;)

      Jeg har hverken lagt mig fast på bord eller stole, men har tænkt lidt på Hay's "about a chair", har nemlig en og man sidder super godt :)

      Hvor havde I forresten købt jeres trægulv henne? Det er nemlig ligge oppe over at vi skal have købt noget :)

      Slet
    3. Haha god ide!:)
      Okay, den må jeg lige tjekke ud, synes det er rigtig svært med spisebordsstole, mangler helt klart inspiration.

      Vi har ikke købt gulvene endnu, men det er gennem en ven som arbejder ved et tømmerfirma, så tror desværre ikke det gælder for alle...
      Da jeg ringede rundt til andre for at få tilbud, lå prisen på mellem 25-30.000, så det er ikke vildt meget vi spare...
      Har i besluttet jer for hvad i gør?
      Jeg havde faktisk overvejet om man skulle "nøjes" med et træ look a like gulv, men kæresten vil ikke høre tale om det, det skal passe til huset..

      Slet
    4. Har lige Googlet stolen, og lige præcis den stol er også seriøst med i mine overvejelser, jeg vidste bare ikke hvor den var fra, så tak for det!!:)
      Elsker træbenene mod det hvide.

      Slet
  2. Så lidt :) det er også den hvide, som jeg har kig på, skal bare lige have undersøgt, hvor sart den er, når nu den er hvid..

    Jeg er helt på bar bund med det gulv, for min kæreste har givet mig frie tøjler - hvis bare det ikke koster de 4-500 kr pr kvm.

    SvarSlet
  3. Hej i 2.
    Inspireret af jer, har jeg nu forsøgt at kaste mig ud i en form for blog, indtil videre er der hele 2 indlæg, med måske for meget tekst og for dårlige billeder - men jeg skal lige lære mandens kæmpe cam at kende, så burde det blive bedre :-) men kunne jeg lokke jer til at kigge forbi og evt give noget konstruktiv kritik? Havde ellers tænkt mig at vente lidt og lave flere indlæg først, men en hjælpende hånd videre, er jo altid velkommen :-)

    Hilsen Louise

    Www.hverdagsmoment.blogspot.dk

    SvarSlet