lørdag den 4. maj 2013

Lopperi

I dag løb Søren halvmarathon, og jeg tog derfor på loppejagt med en god veninde.

Hold nu op hvor vi fandt mange lækre ting!! Især er jeg forelsket i den aflange reol med alke glasbeholderne. Den koster 1500 og jeg overvejer meget om den skal bo ved os :)

Jeg købte en flot stor gammel apoteker flaske med skrift, den skulle være ok sjælden sagde han.. 250 kr.
Jeg købte også billedet i sort hvid til 120.

De andre ting drømmer jeg bare om at kunne hive med hjem... :)

























5 kommentarer:

  1. Har lige opdaget din blog, og her vil jeg da til at læse med :)

    Hvor har du været på loppejagt? Der er da bare så meget fint!

    Og efter lige at have kigget rundt på din blog, så tror jeg da jeg har gået i folkeskoleklasse med din kæreste, ham kunne jeg lige genkende :)

    SvarSlet
  2. Hej Trine!
    Hvor hyggeligt du vil læse med, du er meget velkommen :)
    Jeg laver et indlæg om stedet her en af dagene, so stay tuned ;)
    Hvor sjovt du kender Søren, han siger dog du hedder Kathrine og ikke bare Trine, kan det passe eller husker han så dårligt, som han plejer?:D

    SvarSlet
  3. Lyder godt :)

    Jojo jeg hedder Kathrine, men bliver mest kaldt Trine af familie og veninder og bruger det mest, så godt husket ;)

    SvarSlet
  4. Jeg venter også spændt på, hvornår du afslører dit spændende sted :D

    SvarSlet
  5. Sikke fine sager - jeg gad gerne have møblemanget med alle glasskufferne i!

    - Anne

    SvarSlet