tirsdag den 14. maj 2013

Der hvor guldet findes!



Jeg er blevet spurgt af flere på det sidste, hvor jeg finder alt mit genbrugsguld!
Jeg elsker at kigge genbrug, og køre jeg forbi en butik, så kigger jeg lige ind, også er man tit heldig:)
Men særligt kan anbefales AntikCarl i Føvling. Det er et magisk sted, med masser af skatte, og er man særlig heldig, får man lov at komme med op, hvor tingene som endnu ikke er til salg er :)

Jeg kan også anbefale Holsted marked, som har åbent i weekender. Hold op et kæmpe sted!! Der har jeg netop købt de flotteste tallerkener fra mågestellet, og et smukt rundt spejl - 225 alt i alt



Jeg har også været forbi en fyr på en gammel skole i Abild, nede ved Tønder. Det er helt klart også et besøg værd, han er dog lidt dyr, men med lidt humor og frisk humør hjælper det lidt :)

Det var genbrug. Så vil jeg gerne anbefale Livingshop i Blåvand. Altså, kunne man få indretningsorgasmer, så skete det altså derude;)
Tjek lige de billeder her jeg har taget derude. ELSKER alle stolene og den fine lille træhylde.


Se lige den her reol fra hay! Ih den ville være fin i mit spisekammer!!


Krukker som Søren ønsker sig - jubii :)










1 kommentar: