mandag den 11. marts 2013

Hej med jer :)

Efter hjælp fra Jeanette, er det nu lykkedes mig, at lave OG indsætte video af vores hus - kæft hvor er jeg dygtig ;)
Håber i nyder rundturen, og kan abstraherer fra min trælse stemme ( gud hvor lyder man egentlig træls) og fra alt rodet.

først stuen


Så 1. salen


og hemsen


Kælderen har jeg valgt ikke at filme, da der ikke er lys dernede, og vi ikke gør andet ved den de næste år, end at lave strøm og vaskerum.. Men kælderen består af 3 værelser, entre med indgang udefra ogvaskerum.

5 kommentarer:

  1. Hold nu op et kæmpe projekt i har gang i, men hvor bliver det bare fedt :) jeg er helt vild med alle bjælkerne, den gamle trappe, jeres dør ud til haven fra køkkenet og ja alt det andet. Det glæder jeg mig meget til at følge med videre i :)

    SvarSlet
  2. Mange tak Louise!:)
    Ja det er en stor omgang, også derfor det tager så lang tid..
    Glæder mig til jeg kan lave indlæg om indretning, lige nu er det bare meget ombygning synes jeg... :)

    SvarSlet
  3. Fine videoer Mette – det ser godt ud! :)

    SvarSlet
  4. Det ser bare super godt ud - og sikke meget plads I ender ud med at have :)


    Glæder mig i hvert fald til at følge udviklingen fremover, mon ikke at der kommer til at ske meget, når vi går de lysere tidere i møde? Vi har i hvert fald snakket om, at det bliver nemmere at motivere sig selv om aftenen, når det ikke længere bliver mørkt inden kl 19 :)

    SvarSlet
  5. Jo du har helt ret Jeanette :)
    Vi nyder sådan, at det er længere lyst nu, for så får man bare lavet så meget mere. Normalt tager vi i huset hver dag efter aftensmaden, men de her dage gør vi det før, det er så skønt at arbejde mens det er lyst :)
    Vores køkken kommer d. 6. Maj, så der er lige nogle ting der skal være styr på inden, og det tager jo lidt tid, så de længere dage er meget velkomne :)

    SvarSlet